امروز جمعه, 09 خرداد 1399 - Fri 05 29 2020

منو

 www.gtcir.ir

  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

  ٤ -٣٤٤٤٣٠٢٣


 مراحل گردش كار خريد دانه هاي روغني :

١ -مراجعه کشاورز به جهاد کشاورزی شهرستان و اخذ معرفی نامه سطح زيرکشت و توليد دانه های روغنی.

٢ -افتتاح حساب در بانک کشاورزی (در صورت نداشتن شماره حساب بانک کشاورزی).

٣ -حمل محموله دانه های روغنی به مراکز خريد تضمينی دانه های روغنی اين شرکت.

۴ -ارائه معرفينامه و کدملی و شماره حساب بانک کشاورزی به مرکز خريد.

۵ -کنترل مدارک کشاورز توسط مسئولين مرکز خريد و عامل ذيحساب و عامل تشخيص اين شرکت.

۶ -کنترل کيفت دانه های روغنی (افت غيرمفيد –رطوبت – آفت و ...) توسط آزمايشگاه مرکز خريد.

٧ -تخليه دانه های روغنی (درصورت تائيد مدارک و کيفيت دانه های روغنی) و تعيين وزن پر - خالی و وزن خالص دانه های روغنی توسط وزان.

٨ -ثبت سند خريد در سامانه نوين بازرگانی و ارائه رسيد دريافت دانه های روغنی به کشاورز.

٩ -تهيه چک ليست و فايل خريد دانه های روغنی کشاورزان.

١٠ -کنترل و امضا چک ليست توسط عامل ذيحساب و تشخيص شرکت .

١١ -ارائه چک ليست و فايل به بانک کشاورزی جهت ثبت در سامانه خريد دانه های روغنی بانک کشاورزی.

١٢ -واريز بهاء دانه های روغنی به شماره حساب کشاورزان توسط بانک کشاورزی.


 مستندات و مدارك مورد نياز براي دريافت خدمت :

١- معرفينامه جهاد کشاورزی .
٢- کارت ملی .
٣- شماره حساب متمرکز بانک کشاورزی.


قوانين و مقررات و آيين نامه هاي مربوطه :
منوي " بخشنامه و دستورالعمل" http://www.gtc-portal.com مراجعه به سايت
مدت زمان دريافت خدمت (فاصله بين درخواست خدمت تا ارائه خدمت): ١٥ الي ٣٠ دقيقه
هزينه هاي دريافت خدمت و نحوه محاسبه و محل پرداخت : بدون هزينه ميباشد.
رويه ارائه شكايت : تماس با حراست يا بازرسي شركت با شماره ٤ -٣٤٤٤٣٠٢٣
معرفي مسئول واحدهاي سازماني ارائه خدمت : جناب آقاي شاهدي معاون بازرگاني شركت
سوالات متداول : تماس با خدمات بازرگاني شركت با شماره ٤ -٣٤٤٤٣٠٢٣

نحوه رضایت شما از خدمات ارائه شده در این بخش چگونه است ؟

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان شرقی می باشد